Eftermarknad

Vi tar hand om era behov även efter avslutade projekt. Det kan handla om exempelvis garantiåtgärder eller efterföljande mindre beställningar.

Vår Eftermarknad är ett team av problemlösare vars främsta uppgift är att finnas tillgängliga för våra kunder om problem uppstår. Vi hanterar felanmälningar, går med på garantibesiktningar och tar hand om de punkter som framkommer i samband med dessa.

En smidig och effektiv process

Vårt team kliver in redan innan projekten är klara för överlämning och är närvarande vid besiktningar och diverse genomgångar för att få en klar bild av projektet. På så vis känner de er som kund och era behov innan de rent produktivt involveras. De har även fått all nödvändig information från vår byggledning så att samarbetet löper på så effektivt och smidigt som möjligt.

Ni får en personlig kontakt hos oss till vem ni alltid höra av er till om allt från enkla frågor till inkomna garantiärenden, servicebesök eller garantibesiktningar. Vi tar hand om allt i ärendet och svarar även för att underentreprenörer tar sin del av ansvaret, ni som kund ska bara behöva en enkel kontaktyta under era ärenden.

Rutinerade medarbetare

Våra medarbetare har många års erfarenhet av byggbranschen och vad som krävs för en god eftermarknad. De kan inte bara produktionen och tekniken utan är lyhörda, omhändertagande och problemlösare av rang. Ni kan med andra ord känna er väldigt trygga med att ni kommer få bästa möjliga service.

Full insyn med vårt Garantisystem

Våra kunder erbjuds full insyn i vårt Garantisystem där ni enkelt har koll på era inskickade ärenden ärenden och var status i det ligger.